Sweet Home!

FAN VAD BERLIN ÄR GRYMT! Det var så otroligt kul :D! Wooho. Är så utmattad efter händelserika dagar i Berlin. Berättar mer senare, men jag är hemma nu! :D

PEACE

Wed!


I'M IN BERLIN DUDE :D!



Vi hörs på fredag! Peace & LOVE.

OFF TO BERLIN!

Hej!

Förlåt men har inte hunnit blogga. Igår var det fullt upp och idag med. Åker ju till Berlin idag! YAY!!!! Så jäkla glad är jag och längtar sjukt mycket hehe. Pratade nyss med Pepsi på telefon hehehehehe :D! Skönt att slippa en vecka skola också.

Var ju som sagt tvungen att skicka in något till mitt projektarbete och skrev klart det nyss. Eller det är inte äns klart men skickade in det ändå. Det blev tre sidor om musikvideor bara haha och är inte äns klar men kunde inte sluta skriva för vill berätta om alla musikvideor men det är ju omöjligt så måste välja ut några bara. Men iallafall när jag kommer hem då jäklar ska det skrivas! Jag har redan skrivit lite om hans sång osv. men det är förhand, har inte skrivit det på datorn så det gör jag när jag kommer hem istället :)! Jag älskar mitt projektarbete hehe :D!!!

Sedan har jag typ tre andra uppsatser jag måste skriva, på en helg. Kommer dö men äsch, jag får njuta nu av Berlin istället ;-)!

PEACE

Two of my favorite things ♥!!!


Beyoncé - Flaws And All

Detta är en av mina favoriter med Beyoncé, så otroligt fin låt! Love her and the song ♥


James Franco


(Har han inte ett leende som smittar av sig? :D)

Hey!

Igår så var vi med världens goaste James Francos fru, även känd som Don Angie! Hehe vi gick o köpte lite godsaker och med det menar jag läsk och chips. Don Angies söta mamma hade bakat bullar, m m m! Vi stack iallafall till en sjö som ligger här nära och allt gick typ fel men det var så jäkla kul ändå haha. Det var några trevliga människor som spelade underbart vacker musik (känn ironin hehe). Efter att vi stått ut med musiken och ätit så bestämde vi oss för att gå hem till oss. Vi snackade, lyssnade o dansade till gamla låtar hehe sedan fixade jag och Valle så att vi kunde spela Wii! Vi ville visa Don Angie det bästa spelet, nämligen MJ Experience! Vi spelade och det var riktigt roligt :D! Det ska vi lätt göra fler gånger. Efter det så kollade vi på en film med James Franco haha, jag dör! :D That's all folks haha..

Idag skulle jag ju ha pluggat men har ingen lust alls. Har istället spelar lite Layton och kollat på intervjuer med MJ och Princess Diana! Gud, vilken underbar människa.

Ne, nu ska jag gå och lyssna på lite Queen B musik!

PEACE


London - 14/04-11

I torsdags då, när vi var i London! Första dagen kan man säga. Min bror börjar jobba vid 9 så vi stack ut ur huset vid 8 tog bussen och åkte till Picadilly Circus som blev vårt andra hem hahaha. Ne, men jag och Valle gick till Oxford Street, shopping gatan då. Det var knappt folk ute helt seriöst haha! Vi gick iallafall in i Apple Store och testade Ipad 2 och fan va nice den är!!! Vi tog fram en karta och sökte på Primark haha, den låg bara några kvarter bort typ så vi valde att gå dit och om vi kom vilse så skulle vi bara tillbaka till Apple Store. Vi gick och gick tills vi hittade Primark, SÅ stort och billigt hehe. Det var knappt några människor där heller så jag tänkte att folk överdrev när de berättar om primark om hur fullt av folk det är osv. Vi hittade en del grejer och jag hittade en as fin jacka men köpte inte den! Så jäkla dumt av mig för när vi gick dit på lördagen igen fanns den inte kvar :(. Men men everything happens for a reason haha.


Iallafall när vi vart inne i Primark ett par timmar valde vi att gå till Apple Store igen. Vi gick och kollade vad som fanns runt omkring, det fanns en park. Regents Park hette det! Vi gick dit och det var SÅ stort och vackert. Vi satte oss på gräset och käkade chips hehe, sedan gick vi runt lite och hittade ett café så vi satte oss där och drack Cola. Sedan gick vi vidare till en sjö och där fanns massa svanar, ankor och gäss. Så söta var dem. Vi var där några timmar, tog bilder osv. Hade det riktigt roligt. Sedan valde vi att gå tillbaka till Picadilly.

(Här ser ni typ hur stort det är haha)



När vi kom till Picadilly igen var våra fötter DÖDA. Jag har nog aldrig gått så mycket som vi gick haha. Något som är jäkligt bra med London är att gatorna är så raka. Haha det låter så fult men det är typ byggt som ett rutnät, inte alls krångligt att hitta grejer där. Väl i Picadilly vilade vi rätt länge, käkade en macka vi köpt på Topshop och tog det lugnt. Njöt av det grymma London! Sedan gick vi till en liten mall typ där det fanns massa små affärer och en arcade. Affärerna var skit söta, speciellt en japansk där de sålde massa anime grejer. Sedan blev vi trötta igen och gick tillbaka till där vi satt innan. Vi väntade på vår kära bror som vi sedan mötte och sedan gick vi och käkade Subway! Så jäkla gott.

(Inte min bild men här hängde jag och Valle)


Det var en låång dag och vi hann med riktigt mycket. Parken var så fin och jag kan bara tänka mig hur vacker den måste vara på sommaren! London är en helgrym stad och bäst skulle jag säga om man åker och är där några vardagar också för då är det inte alls lika mycket folk på gatorna som på helgerna och det är skönt om man ska shoppa. London måste jag besöka igen!



Heaven Can Wait

Tjena!

Hoppas att ni mår bra, antar det för det fina vädret haha. Sjukt att människor kan bli så glada över väder haha. Idag så ska vi iallafall vara med Don Angie :D! Hehe skall bli kul och träffa henne som alltid. Vi ska nog promenera lite och så! Nice.

I helgen måste jag verkligen försöka att plugga!!! Måste även packa osv. till Berlin. Shit mycket som händer i April och snart är månaden slut.

PEACE

Your Highness

I söndags så skulle vi se Thriller Live men eftersom det var slut på biljetter så valde vi att dra på bio istället. Vi hade sett trailern på tvn dagen innan så vi bestämde oss för att se filmen "Your Highness" med Danny McBride, James Franco och Natalie Portman. Filmen var rolig och så sjuk hahaha! Den var riktigt rolig haha :D!! SHIT :O Såg nyss att filmen har premiär i Sverige i juli!!! Haha ni får väll vänta ett par månader innan ni kan se den då...




Chips ♥

Hey!

Ack så mycket chips jag ätit sedan i torsdags! Men jag klagar absolut inte :). Snart blir det chips och dipp, jag och valle ska fortsätta kolla på Everybody Hates Chris avsnitt :D! Hehe. Imorgon hoppas jag att vi kan träffa världens tjusigaste Don! För jag måste plugga heeela helgen.

Jag har skrivit lite på projektarbetet men det jag har skrivit är skit dåligt haha så får nog fixa det senare! Nu ska jag fortsätta att lyssna på världens bästa Mike och vänta tills dippen är klar.


finaste <3


Everybody Hates Chris

Jag & Valle började kolla på Everybody Hates Chris igen! Vi började kolla igår och det är så jäkla roligt. Älskar den serien och blev så ledsen när den lades ner :(! Har ni inte sett den, se den!!! Så jäkla rolig, själv har jag redan sett alla avsnitt men det spelar ingen roll för det är lika kul (om inte roligare) varje gång.



Grattis Leonita <3!



Denna bild är till Leonita för idag så fyller hon år :D!!!!!! Hoppas att du får en UNDERBART FIN dag idag ♥!!!! Hoppas att du fyller mycket mycket mer!


London - 13/04-11

I onsdags åkte vi till London. Den dagen var full av stress på morgonen då jag sov hos bajslene och kom hem direkt för att skriva en uppsats. Allt gick dock super bra! Vi åkte till tågstationen, sa hejdå till mamma och tåget körde. Kan ni tänka er att tåget endast var fem minuter sent? Typ rekord haha. Allt gick verkligen perfekt när vi kom till flygplatsen så gick allt skit bra, inga problem med väskorna osv.

Vi väntande i flygplatsen i flera timmar men det var kul! Jag älskar flygplatser haha. Vi spelade Uno och gissa vem som ägde? Jag, såklart!!! Vann alla gånger haha :D. Inte alltid så lätt att vara bäst...haha ne men efter att timmar gått kom äntligen gaten upp så vi gick dit och tog det lugnt tills flyget skulle lyfta. Vi lyfte, allt gick perfekt jag och valle var nästan lite rädda för alltid när vi åker så har något hänt. Aldrig har jag varit med om en så perfekt resa som denna haha.

När vi kom fram möttes vi av världens bästa bror ♥! Vi blev så glada över att ses igen, kändes nästan lite overkligt. Mamma hade smsat och sagt att vi ska säga till när vi är framme för hon hade en super nyhet. Vi sa att vi var framme och hon ringde för att berätta, det grymmaste var nog att jag gissade rätt. Jag sa till valle vad jag trodde det var och det var rätt ;)! Det hon berättade är att min kusin som är gravid (och jag känner mig SÅ jäkla överlycklig!!!) ska få TVILLINGAR :D!!!!!!!! Alla är så jäkla glada över nyheten, två småttingar :D!!!!! Vi blev så glada och jag längtar ännu mer tills de kommer till världen ♥!

Ja, denna dagen var helt jävla perfekt. Det var läskigt för jag trodde att något dåligt skulle hända men icke. Allt var perfekt!


Homeee

Hey!!

Resan var helt jäkla perfekt. London är så underbart, måste lätt tillbaka dit! Jag har varit sjuk och är det fortfarande men är på bättringsvägen. Idag skulle vi egentligen fira Iman men hon är sjuk, så det får bli efter Berlin men jag ska allt fira henne i Berlin ;)! Jag ska berätta om London resan snart så håll utkik!

PEACE

GOING TO LONDON BABY!!!!



Nu ska jag fixa det sista, har varit vaken sedan ca. 07.00 eftersom jag sov hos bajslene. Kom hem gjorde en skol uppsats skickade den till bajslene. Måste dock göra svenskan i London men det ska nog funka! Nepp, nu måste jag rappa på alltså.

MEN VI HÖRS :D!
PEACE OUT!

LONDON HERE WE COMEEEEEEEEEE :D AND BROTHER TOO!


Our TUNE hehe

R. Kelly & Usher - Same Girl


Princess Diana



Jag vet inte vad det är, men det är något med Princess Diana. Jag tycker att hon är så otroligt vacker! Det finns något väldigt speciellt med henne men kan inte sätta fingret på vad.


Rest in peace, Princess Diana ♥!


Nice day!

Hey hey hey!

Kort dag som alla tisdagar, kan inte fatta att jag sätter min fot där igen den 2:a maj!!! Glädje hoho =D. Anywayzz idag blir det plugg måste fixa klart svenskan och SOMS. Men det är även studentfest ikväll, "Jorden runt" tema haha. Fett roligt, synd bara att jag inte haft tid eller ork till att tänka ut något riktigt roligt så vet inte riktigt hur jag ska gå. Funderar ändå som att gå som en Gangster, slipper klä ut mig o så ;)! Är ju redan en haha. Ne, men det skall nog bli kul & trevligt må jag tro.

Nope, nu kan jag inte "slösa" mer tid på att blogga utan måste faktiskt ta tag i världens segaste och jobbigaste uppgift. Att jag kunde tro att det skulle bli kul och intressant haha. Fail!

Jag sitter och lyssnar på Empire State Of Mind II, ÄLSKAR Alicia Keys röst! Magisk och otroligt skön. Love her!
Nej nu måste jag dra. Det skall nog komma upp ett par inlägg =).

PEACE

Superfly sister

Oj! Har fixat projektarbetet lite haha med det menar jag ändrat till storlek 12 och lagt in bilder. Måste dock ha mer radavstånd men allt sånt där + mer källor fixar jag på påsken. Jag orkade inte leta reda på källor idag men det fixas sedan!

Snackade lite med bror min som påminde mig om att söka till uni! Shit, hade helt glömt bort det!!! Vet inte äns vad jag ska söka till :(. Men men vi ska fixa det när jag är hos honom. Bah, börjar få ont i nacken nu så ska dra och rita lite :)

PEACE
Hörs imorgooon ♥

2 days ♥



Två dagar kvar tills det bär av till London!!! Vid denna tiden om två dagar är jag redan framme och kramat om världens bästa bror ♥. Saknar honom så mycket och är så otroligt glad att vi kunde åka för att hälsa på honom! Ska även passa på att träffa fina Sora med ♥! Det kommer att bli toppen alltså. Idag är det förövrigt exakt två veckor kvar till Berlin också. Helt sick, sjukt hur tiden gått så snabbt men jag känner mig SÅ glad!

:D ♥


One love

Hey!

Ursäktar för min bloggtorka men det har beror på att jag haft så mycket att göra under helgen. Jag kan väll börja med att berätta om fredag då Eggi Don kom på besök =D. Så fin är hon, vi eller ja, jag gjorde pannkakor så åt vi det and it was awesome! Jag älskar våra fina djupa samtal om allt och inget hehe. ♥!

I lördags så ja, vi skall nog hoppa över denna dag och i söndags. Pluggade och gjorde andra lat grejer hehe. Idag hade jag filosofi b redovisning det gick bra! naturkunskapsprov gick sådär, hoppas och ber för ett G iallafall!

Idag har jag massor att göra ska bland annat ut på en fin promenad nu när värdet är fint och även skriva lite på projektarbete. Måste söka in till universitet, skriva svenska uppsats, hitta minneskort, packa lite osv. Har mycket att göra! Men så lite tid :(

Aja, ska gå nu! Men vi hörs senare =)

peaceee

stunning pic!


Long day!

Hey!

Åh otroligt lång dag idag men jag och Rebecca är iallafall klara med vår filosofi b grej, så på måndag är det dags för redovisning! På måndag har jag även natur prov, hoppas att jag klarar det!!! Idag ska vi umgås med Eggi så det kommer bli kalas. Perfekt att se henne innan vi åker till London :). Nepp nu ska jag gå och göra lite grejer, får se om jag bloggar mer!

PEACE

BAH. äntligen...

Klar med religionen nu. I'm out!


Opponent

Ja, att opponera är inte lätt. För det första vill jag inte vara elak, känner mig elak om jag ska säga något dåligt om hans uppsats :(. För det andra så är den jag ska opponera mot rätt bra, lite svårt att hitta vad han kan förbättra osv. Även om jag hittar små saker, och sedan kan ju jag tycka att han ska göra på ett visst sätt men han själv kanske inte vill. Äsch, ya feel me. Ska bara göra det och improvisera imorgon hehe! Ska snart prata med storasyster sedan göra pannkakor med MANJAR. MMmmm drooolar. hehehe.

Nepp, skall dra.

PEACE

Tokio Hotel Live @Madrid!

Oooh oh. Idag är det exakt ett år sedan jag såg världens finaste band live i Madrid. SÅ roligt hehe. Och SÅ jäkla underbart & grymt. Gaaah, saknar det. Jag ska försöka att göra något inlägg om konserterna (BCN också) nästa vecka eftersom hela helgen kommer bestå av plugg, plugg och mer plugg!

Tokio Hotel

Utmattad.

Hej!

Jag är helt slut. HELT. Idag var vi på universitetet hela dagen. Jag vaknade rätt tidigt, tog bussen stack till pepz, och där var betelene så vi gjorde en tårta till Sandra som fyller år idag :). Hon blev super glad hehe, och tårtan blev god :D. Awesome. Sedan körde vi till Johanna och käkade läckra våfflor :)! Skön dag MEN när vi kom till uni var jag heeelt död. Kunde knappt hålla ögonen öppna hehe. När jag kom hem sov jag direkt! Skönt men jag skulle kunna sova i all framtid.

Tänkte plugga naturkunskap idag men icke, har inte mina böcker med mig. Får skriva lite filosofi istället. Måste även läsa en uppsats eftersom jag måste opponera imorgon.

Har även köpt tågbiljetterna till köpenham, WOHO! Om EN vecka åker vi. LÄNGTAR SÅ TILL MIN STOREBROR ♥!!!!

Peace.

Oh...i fn did it.

Skickade in helvetes uppsatsen. Trodde aldrig att jag skulle hinna, men i did it. Nu återstår ytterligare jobbiga grejer. Men snart, om snart en vecka rymmer jag :). Ska deff skriva ut denna uppsats för att kunna bränna upp den sen haha. Serri, skall gå nu.

Peace out!


Wow, 1 year ago ♥

Idag är det exakt ett år sedan jag såg Tokio Hotel live i Barcelona! Det var en så jäkla grym konsert och jag fick dessutom med mig Toms handduk :''D. Det kommer kanske upp ett inlägg om konserterna till helgen!


Thank you...

vad hade jag gjort utan dig vid min sida hela tiden? Tack ♥

2.09 ♥

I never thought that I would stop dreamin' about you
Stop being without you
But everyone told me so, to stop caring about you
and start being without you
but I'll find a way to go and start doin' without you
and stop talkin' about you
and what will she say?
She will say I was the man that got away


Oh please...

i.just.can't.take.it.anymore.

peace

Mike ♥

Hey!

Hade världens bästa dröm idag :D:!!!!!!! Drömde om Mike =D, it was awesome hehe. Loved it. Skulle egentligen vakna vid 10 men vaknade nyss. fail. Måste sätta igång med samhäll NU NU NU. Förövrigt så stör jag mig på människor som inte kan ta ett jävla ansvar. Förstår inte hur svårt det kan vara ibland. Alltså nu kommer ni inte förstå något men om du är själv, go ahead -GÖR VAD DU VILL. Men när du är med någon annan måste du fan lära dig att ha respekt och ta ansvar. Damn alltså.

PEACE

Grattis finaste Paris!

Idag fyller världens finaste Paris år! Hoppas att hon får världens bästa dag ♥!!! För det är hon verkligen värld. Önskar henne all lycka i världen.


Kort update

En liten kort update, har tagit allt för många pauser mumsat i mig chips och annat gott. Har skrivit kanske lite mer än en halv sida, fått massa motgångar men nu skriver jag det jag tror man ska skriva. Är det fel, så är det fel. Hittills går det bra iallafall haha (om vi säger att jag gör rätt). Ska senare mot kvällen spela lite MJ experience för att få bort en del av min energi hehe. Åh vad jag längtar tills denna uppsats är klar och inskickad. Att man får ett bra betyg och kan andas ut. Jag kommer seriöst att skriva ut en kopia och bränna upp det hahaha.

Well nu måste jag fortsätta med arbetet och hoppas på att maten snart är klar (så att jag kan ta en till paus utan att känna ångest).

Juste, kan ni tänka er- det är redan april! Hur sjukt?! Massa roligheter sker denna månad, först ut: LONDON. Sedan blir det MJ experience till Playstation 3 + Kinect (men det har vi ej.). Längtar tills den kommer ut på PS3 för det sägs att det kommer att innehålla nya låtar =D. Super fuun. Tredje roligheten: BERLIN. Awesomeness. Kan väll ta upp som fjärde grej, två veckors ledighet hehe pga. påsklovet och sen Berlin.

Nepp, nu måste jag gå!



No blog

Zup!

Inget bloggande idag tror jag (kanske mot kvällen) men har så jäkla mycket plugg jag måste göra! Så tyvärr, but school goes first haha. DAMN.

PEACE♥

Please, let the magic happen.

Break of Dawn

Hey.

Lång dag idag, sov när jag kom hem vaknade några min över nio. Har huvudvärk, ångest. Borde egentligen göra samhäll men får väll sitta hela dagen imorgon. Nana.Na.

PEACE.
Inget vettigt att skriva.

LOVE

RSS 2.0