Could You be Loved

Heey :)! 

Sorry för att jag inte har bloggat. Kan väll berätta om lite grejer jag gjort hehe. I måndags kom bästa Don Angie Franco och hälsade på. Det var såååå kul och underbart som alltid :D Haha ler bara jag tänker på oss. Hon gav mig bland annat ett skiss/ritblock! Riktigt stort med så det ska bli riktigt kul att rita och måla :)! Blev så glad, tack tack igen finaste Don <3!!!

Juste, tog mitt pass igår! Woot hahah, ne men jag har varit väldigt lat och har inte riktigt behövt det förrens nu men det känns skönt att ha tagit det iallafall. Igår åkte jag & Valle till vår storebror och sov över. Det var otroligt mysigt och så lekte vi lite med hans PSvita!!! Riktigt snygg var den. När jag och Valle kom hem la vi oss direkt och sov i några timmar och nu har jag ÄNTLIGEN hängt upp mina tavlor i rummet, fattas bara en tavla som jag ska hänga upp imorgon eller något. Sedan är det inte  så mycket kvar jag har kvar att fixa! Funfunfun. 

Imorgon blir det att träffa mani & bajs!!! Längtar, leos lekland here we comeeee, oh yeah oh yeah oh yeah!!!

Ska titta lite på The Office och kanske rita något senare :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0