Chile vs. Paraguay

YEAH!!!!!!!!!! Chile vann 2-0!!!! Så jäääkla awesome :D:D:D:D. Var tvungen och leta efter en stream som funkade hittade en som la av innan första halvleken var över hittade sedan en annan (i panik) som funkade perfekt! Det var riktigt intensivt. Var tvungen att hålla mig från att skrika när de satte målen (för syrran sover i mitt rum). Men shit vad glad jag är nu! Kommer att sova riktigt nice hehe. Det är underbart att höra publiken, chilenare är alltid grymma på att sjunga! Det var så mäktigt att de vid slutet började sjunga nationalsången! Love it!! Har varit på flera matcher där Chile spelar och det är något av de roligaste som jag fått uppleva! 

Aaaah, det känns så bra alltså! Synd att jag tittade själv dock men men. Måste säga att Campos är en riktig hjälte! Räddade ett mål och satte det andra målet! Amazing. Nepp, nu måste jag sova eftersom jag har tvätt på morgonen imorgon! 

Talk 2 you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0