Svenska

Hey!

Hoppas att er dag varit bra. Min har varit jäkligt bra faktiskt haha. Skönast var ju samhäll och när vi sedan satt i matsalen och en random dude lägger sig i konversationen! Mycket klok människa det där :-). Well, fick ett chockad besked idag haha, gjorde mig så jäkla glad :D!

Aja, tjat om skolan. Nu har jag sovit ut hoppas jag och är ready steady till att skriva klart filosofin. Fram med cola glaset och chokladen! Här ska jag sitta tills jag skriver klart, skiter i om klockan är två på morgonen (been there, done that) ska skriva klart skiten! Imorgon vill jag ha en ledig dag. Anledningen är ju för att jag vill träffa Eggi haha.

Ne, men vi hörs imorgon för idag blir det plugg för min del!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0