Rousseau, religion, Berlin & Michael Jackson

Hey hey hey!

Förlåt för det sega bloggandet men har så sjukt mycket i skolan så detta får tyvärr lida lite :-). Idag ska jag skriva lite på filosofi a uppsatsen som ska vara inne på fredag och vill bli klar så fort som möjligt för att sedan kunna börja med religionen. Måste även skriva en utvärdering om Berlin till imorgon men det gör jag för hand. Sedan måste jag rätta lite fel på mitt projektarbete och skriva mer på det! Jag har som sagt fullt upp!

Igår var det en grym dag faktiskt. Fick bra besked hela dagen så it kinda made my life hahaha. Skämt! Ne men det var en grym dag. Idag ska jag ringa min storasyster som jag saknar så ♥! men snart snart ses vi igen!

Neppp, nu måste jag fortsätta på filosofin!

Hörs sen!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0