Rytmik

Hey!

Berättar lite om dagen idag då :). Började med att jag faktiskt försov mig men hann med bussen. Jag är faktiskt en hemlig hjälte hehe. Anywayz, kom till skolan och då var det typ inga där haha. Blev lite orolig men men sedan kom folket. Vi övade lite på rytmiken igen :D Så jävla kul!!! Vi visade även upp för varandra och måste faktiskt säga att den dansen min grupp kom på är bäst. Den är så jävla fet. Men alla andra danser är med grymma, verkligen bra! Det känns skit bra att vi är igång nu =). Efter det så hade vi svenska och vi har börjar kolla på en film så det är chill pill. Åkte hem och satt framför tvn och kollade på hemskheterna :(. Gör mig så ledsen bara jag tänker på det. Åkte sedan tillbaka till skolan för att öva mer på rytmiken och alla var inte där. Vi var ca 11 stycken men det var riktigt kul och nu kan jag alla danser iallafall =)! Vi var där i typ två timmar hehe.

Kom hem och somnade vaknade nyss. Eller ja, för ett litet tag sedan. Har även varit och handlat lite godsaker - chips, läsk och chokladbollar. Så det ska ses på film snart.

Please, don't let the people suffer more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0