:D

Hey!

Ibland överträffar man sig själv och då känns det jävligt bra!

Dagen började med att jag vaknade med extrem huvudvärk. Värsta på länge, det dunkade så mycket att jag helt enkelt inte klarade av att gå upp. Annars brukar jag alltid gå till skolan även om jag har huvudvärk men denna gången var det för brutalt. Jag menar, jag gick till skolan med 40 graders feber én gång hahaha, klarade dock inte av sista lektionen så fick gå hem men ändå! Well jag sov ett par timmar och nu känns det mycket bättre. Valde att gå på naturkunskapen för det är verkligen en kurs jag inte kan missa något av. Så det fick bli två lektioner idag - naturkunskap och svenska.

Är hemkommen nu och är så jäkla förbannad (tar upp det i ett annat inlägg). Nu ska jag dock lugna ner mig och skriva vidare på mitt projekt arbete! Träffade även Don som jag inte sett på länge så jag blev SUPER glad!!!

Vi hörs!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0