28:e maj ♥!!!!!

YEAH YEAH! Nu har jag en till grej att längta till. 28:e maj! Detta var det jag pratade om när jag skrev att vi planerade något och jag hoppades att det blev av - well det BLIR av! Den 28:e som sagt drar jag + 7 andra vänner till Göteborg! Vi ska dra till LISEBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså, jag är så glad :D. Jag ÄLSKAR nöjesparker och har inte varit i Liseberg på år :(! Längtar så mycket, helt sjukt. Det kommer nog att bli awesome. Den här dagen kan inte bli så mycket bättre! Aaaah liseberg here we come :D. FAN vad jag känner mig lycklig just nu. Sjukt vad Liseberg kan göra människor glada :D:D!!! 

 

+ ska jag göra en grej hoh. 

Kommentarer
Postat av: Dondon the master

BAHAHAHAHAH Katta king of the world!! så bäst XD!!



Jaa det måste vi <3 träffade Valle idag en liten stund i skolan blev så happy, för hade inte sett henne på länge och inte dig heller :(



OMG SÅ KUUL!! lisebergan :D:D

2011-03-09 @ 22:21:42
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0