Tack, Merci, Thanks y Gracias!

Hej!

Först: Tack så mycket för era kommentarer! Även om inte alla kommenterade men vad kan man förvänta sig? Haha men tack så jätte mycket för era synpunkter =D! Ja, vad har hänt nu? Kan väll börja med att berätta om lördagen.

Jag vaknade rätt tidigt eftersom Eggi (Don/Angie) skulle komma förbi lite snabbt innan 3, så hon kom runt 2 och gissa vad underbaringen hade med sig? Well hon tog in mig & valle till vårt rum bad oss blunda sedan la hon något i våra händer och sa: öppna! Vi öppnade och där var det finaste + största kortet jag sett! Det var rött med chilesflagga sedan stod det: Feliz Cumpleaños!!!! HUR SÖT?!! Men det bästa var där inne, där fanns MJ bilder, TH/Bill bilder, Jackson 5 bild! Thriller text och en hälsning från sötisen! DET var så fint och jag blev så RÖRD. Du är så så så fin och underbar Eggi, och TACK är inte tillräckligt. I love you and I hope you know how AMAZING you are ♥!!!!!

Blev så glad och hon är så mysig! Runt 7 så fick vi besök av världens bästa storasyster!!!! Hon är här nu och vi har haft det underbart hittils. Igår så gjorde vi vår mission ;-)! Vi visade henne MJ experience haha och hon blev beroende efter 1 låt! Idag ska vi alltså spela vidare och ha kul :D Just nu känner jag mig SÅ lycklig!!!!

PEACE :D!


Kommentarer
Postat av: dondon

DET VAR SÅ LITS SÅ!!!! ni förtjänar det <3<3<3<3 LOVE YOU!!!!

2011-01-24 @ 17:39:14
URL: http://eggi.blogg.se/
Postat av: dondon

fan har läst detta flera gånger!! t.t U ARE SOOO CUTE!!!<3<3

2011-01-24 @ 17:49:21
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0