Koreakonflikten

Hej!

Igår kollade vi på en film, gör ett inlägg för filmen separat istället...hmm om jag inte gjort det förr? Får kolla upp det. Anyway inte gjort mycket idag förutom att jag börjat skriva på min Internationella uppsats. Skriver om Koreakonflikten, väldigt intressant! Jag har alltid tyckt det och nu är det spännande för man läser och lär sig nya saker man inte visste förr. Uppsatsen är sjukt jobbig för den finns SÅ mycket att skriva, men vi får max skriva 5 sidor :(. Jag hoppas att jag får bra betyg iaf!

Senare ska jag titta på Modern Family som börjat igen *wooho*! Och måla vidare på min målning :)

Peaace OUT.

Damn, bro, how long do I need to WAIT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0