Day 1 - Det här är jag

(Kan ni fatta att jag gör listan haha, lovar kommer glömma massa dagar but that's me!)

Ja, vad ska man säga? Jag är en människa som älskar musik och film. Jag älskar Tokio Hotel och Michael Jackson, och andra med som till exempel Red Hot Chili Peppers, Janet Jackson & Tchaikovsky. Jag är 18 haha, älskar disney! Vad mer? Jag är en glad person som älskar att få andra att le och bli glada. Jag vill även hjälpa vår planet både djuren och människorna som inte har det så bra. Jag är en drömmare, drömmer alltid och älskar det. Det viktigaste för mig i livet är min familj som jag inte hade klarat mig utan. Jag skrattar hellre än att gråta, jag tycker att det är VÄLDIGT viktigt i livet att skratta så mycket som möjligt.

Jag älskar chips :D! Jag älskar att ha kul och umgås med fina vänner. Jag älskar min hund som även är min bästavän. Jag gillar inte falska människor, det är svårt för mig att lita på folk...Ja, vad mer? Finns egentligen hur mycket som helst jag kan skriva men vi stoppar här. Är det något ni undrar över så är det bara att fråga :-)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0