Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Åh svår fråga men lätt för andra. Jag gillar faktiskt alla årstider, men skulle nog säga att sommar och vinter är det jag gillar mest. Sommar eftersom då är alla andra människor glada! Men mest för att man inte har skola och jag alltid brukar åka till Spanien för att träffa pappa och syster! Finns inget bättre än det.

Vintern för att jag äääälskar julafton! Det är min favorit högtid för då samlas familjen och har det mysigt. Jag älskar snön, det är så vackert...speciellt när det har snöat non-stop och träden blir alldeles vita...så vackert! Jag älskar när allt är vitt och himlen är blå, det är så magiskt.

Så ja, sommar och vinter är mina favorit årstider =D

Åååh vet inte vad som hänt men jag kan inte ladda upp någon bild :(!!!!!

Kommentarer
Postat av: lEo

Jag kan inte heller ladda upp videosar!! :( SÅ JOBBIGT

2011-01-29 @ 14:03:13
URL: http://leosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0