Projekt Runway

Hey!

Hoppas att ni mår bra :)! Redan torsdag, snart skola. Damn, jag orkar inte det kommer verkligen bli hell innan påsklovet!! Men aja, då har jag iallafall två veckors ledigt så det är bara att hålla ut med alla äckel prov och inlämngar + redovisningar som kommer att komma innan påsken usch :(. Ska inte tänka mer på skolan och leva för dagarna, vilket jag faktiskt har gjort hittills haha.

Har förövrigt börjat läsa om Moonwalk igen, älskar den boken ♥! Men denna gången skriver jag ner saker jag kan ha med på mitt projekt arbete så det ska  bli kul. Imorgon blir det lite stressigt ska först kolla på en sak sedan blir det stan. Älskar fredagar!

Ska snart kolla vidare på Projekt Runway säsong 6 :-) Älskar Projekt Runway, det är så kul hehe bättre än ANTM. Well har inte mer att skriva hoho, men det kommer upp några tidsinställda inlägg senare ;).

Peaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0