Day after yesterday

Hello!

Nu är man hemkommen :)! Min grupp hade muntlig redovisning idag och det gick faktiskt skit bra för alla, så jag är super glad & nöjd! Nu känner jag mig lite fri från skolan då jag inte har fler arbeten osv. som måste lämnas in. Det enda jag har kvar är då spanska provet på fredag, det kommer att bli tufft och jag hoppas att det går bra!

Ska snart sätta mig och äta godsaker som mamma köpte igår, för söt ♥! Och kolla vidare på Glee :)! Spännande nu hehe, de sjöng smile för något avsnitt sedan tänkte såklart på Mike! Fint var det :).

Nepp nu ska jag blogga lite på LMG sedan blir det Glee. Btw. vissa av mina inlägg är tidsinställda vilka som är det eller inte får nu själva klura ut haha ;).

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0