Welcome to emoclew

Warrap!

Oj låång dag idag! Började med att man vaknade tidigt sedan mötte vi upp världens goaste Don och gick till ÖoB! Köpte lite grejer sedan gick vi till stan i regnet. Sjukt jobbigt but we made it! Vi käkade i stan sedan gick vi runt & shoppade hehe. Runt halv fem eller något så gick vi till tatueringstudion och chillade. Rätt länge faktiskt haha, men Eggi tatuerade sig och det blev riktigt fint :D!! Sedan när hon blev klar tog vi alla våra femhundra kassar och gick hem till henne i ovädret! Väl där hade vi det super mysigt. Kom hem för någon timme sedan och måste lägga mig tidigt för vi ska åka till Ikea imorgon! Wohoo, länge sedan jag var där så det ska bli kul :)!

Igår så ritade jag klart min första Mandala (från min nya bok). Jag älskar mandalas, man blir så otroligt avslappnad! Jag ska nog måla lite (testa färgerna & penslarna jag köpte). 


Kommentarer
Postat av: spåDON

hahaha älskade den dagen <3<3 thank you guys för ni följde med :* it was fuuun!

2011-08-22 @ 17:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0