Hahaha vem kunde ana?

Hello!

Jag väckte min lillasyster tillslut & vi drog till Hemmakväll! Vi glömde ju att Apple hade invigningsfest idag och Apple store ligger mitt emot Hemmakväll så när vi var inne & skulle betala så hörde vi musik och då kom vi på att Måns Zelmerlöv(?) spelade så vi gick ut och kollade. Hahahaha, jag skulle testa vår kamera med så jag stog där och tog några bilder på honom. HAHAHA alltså ni fattar inte hur kul det var för jag kan inte ens hans låtar & alla som var där var värsta fansen typ haha.

Anywayz jag & valle stannade där för att han slängde ut Ipod shuffles så vi ville fånga en men jäkeln kastade dem åt samma håll varje gång -.-'! HAHAHAHA och hans fina dans..ne vad jag känner mig elak nu! Anywayzzz efter hans "fina" uppträdande så gick vi in på Apple store för att han skulle tydligen signera, hahaha och jag ville leka lite fan för en dag så jag ställde mig på kö typ 4 pers var innan mig. Sen när jag kom så fick jag hans autograf och en bild med honom :D:D:D:D:DOMG. skoja hahah. ne men jag fick faktiskt hans autograf och tog en bild med honom. Så fuuult! men roligt. Och de som stod framför mig var värsta hardcore fansen, inte visste jag att sånna "kändisar" hade sånna crazy fans :-)). men där ser man!

Oj vad mycket det blev! Men kul var detta iallafall. Men nu ska jag & syrran kolla på film och käka massa godis! :D

Jag lägger upp bilderna idag eller imorgon :)!

PEejz, jag älskar MånZ ♥♥♥♥♥ foevaah

Kommentarer
Postat av: Stephanie

MÅÅÅÅÅÅÅNS <33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-09-03 @ 21:46:24
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0