Ginuwine

Hej!!

Förlåt för att jag inte bloggat men vår dator var lite fucked. Men den är fixad nu, tackar att man har en bror som är grym på datorer ;-)

Idag har vi ju studiedag!!! Så jävla skönt, kunde inte varit en bättre dag faktiskt. Idag får det bli plugg eftersom jag har mitt första prov imorgon, jag hoppas att det går bra iallafall. Ååh jag har börjat spela värsta intressanta spelet, man är en advokat sedan så får man massa fall & måste bevisa att klienten är oskyldig osv, skit intressant & kul!! Jag spelade det igår i flera timmar haha, fast jag skulle pluggat...inte bra.

Anywayz, idag känner jag mig otroligt pigg & glad!!! Något jag inte gjort på över en vecka, så nu får det bli nya tag :-D! På fredag så har jag bara en enda lektion...man, jag längtar redan haha.

Jaha, och Bill & Tom ska flytta till Los Angeles för att bo där ett tag iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0