14:e september 2010

Hej!

Först vill jag säga: Grattis till Stephie's mama :D!

Skolan idag gick bra som vanligt haha, dock hade vi sjukt lång håltimma men det var ju trevligt. Jag har ätit mat och sedan har jag faktiskt gjort något jag aldrig gjort förut! Jag har röstat!!! Fy fan känns rätt coolt ändå haha, ne men jag tyckte att det var svårt att bestämma sig men nu har jag gjort mina val så no turning back! Jag tänker inte säga på vilket parti jag röstade på men jag säger bara: Rödgröna all the way!!! 

Ååh jag saknar Entourage haha, slutet var så sorgligt :(

Det sköna med denna veckan är att jag knappt har något plugg att göra :D!

Aja vi hörS!

TooodelS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-14 @ 18:59:48
Postat av: Elina

Sv; I see! Okej, tack för din hjälp också. =) Det verkar vara ett missförstånd från början av THEurope då. XD

2010-09-14 @ 19:00:06
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0