Plugg!

Åååh-åh vilken underbar vecka! Känn ironin alltså...För det första så gick mitt prov skit =D ingen nyhet direkt. Men iallefall, idag var det en skön dag...vi stack hem till pepsi, gjorde pannkakor och smoothies! Det var gott :D! Imorgon så har vi bara två lektioner sedan ska vi på teater, wiho! Jag hoppas att den är bra *håller tummarna* och innan det så ska vi dra & käka på stan.

Well jag har varit off för har mycket plugg att göra...även fast jag sover mest. Men anywayz, nu måste jag skriva min samhälls uppsats om Vänsterpartiet som ska vara inlämnat imorgon och jag har inte ens börjat!! Önska mig lycka till, I'll need it.

Peace!

Vi hörs nog imorgon DÅ jag är ledig från plugg yaaay :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0