17/10-10

Hej!

Ser ni hur tidigt jag har vaknat idag eller? Respeekt! Hahahaha, ne men jag är stolt över att jag vaknat tidigt, har en hel del att göra idag faktiskt :). Igår efter mitt keyboard spelande så bestämde jag och lillasyster för att kolla på Askungen, ååh älskar Disney filmerna! De klassiska då hehe. Det var väldigt trevligt och mysigt även om man sett filmen över en miljon gånger.

Tyvärr så tror jag att detta blir mitt enda inlägg idag eftersom jag har en hel del att göra idag. Men om jag hinner att blogga igen så gör jag det but I'm not promising anything!

Peace and ♥!!!

Njut av denna söndagen! Nooo, jag börjar känna mig jäkligt förkyld, not good.

Ska bara berätta det jag skulle berätta för någon dag sedan! Hehe :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0