Throw away my money...

Wadduuup!

Hoppas att ni mår bra! Min helg har varit väldigt mysig och lugn! Det gillar vi :-)! Imorgon är det måndag och då är det också exakt två veckor kvar tills jag & syrran ser Tokio Hotel Live i Barcelona, samma arena som vi gjorde 2008! Känns så jävla mäktigt. Jag längtar som bara den!!!

Imorgon börjar en ny vecka, sista veckan i skolan sedan har vi lov, vilket innebär Spanien & TH för min del!!!!!! Om jag bara kunde förklara hur mycket jag längtar...siiick! På onsdag har jag matte prov, så jag måste nog ta och plugga lite idag, för jag hinner knappt plugga något på tisdag eftersom jag har dans osv. Sedan på fredag har jag geografi prov, jag måste göra klart frågorna så att jag kan börja plugga på onsdag eller något! Jobbig vecka men det har varit jobbigare förr och dessutom är det sista veckan innan lovet så jag borde ge gärnet lite ;-)!

Fred!


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Okej. :)

2010-03-21 @ 19:23:54
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0