I always feel like somebody's watching me

Hello!

Hoppas att ni alla mår bra! Själv så mår jag toppen, skönt som bara den att vakna upp av att solen lyser in i rummet! Såå skönt och jag har saknat det! I lördags var det väldigt trevligt, jag åt och njöt! I veckan ska jag ta mig och köpa lite leksaker för att skicka iväg till Chile! Barn har ju förlorat alla sina leksaker och jag tror att vi alla vet hur viktigt det är med leksaker : D!

Nu ska jag fixa mina mackor och dricka min coca cola! Ska ladda upp en awesome låt också! ;)

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

svar: för evigt!<3

2010-03-15 @ 14:28:26
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0