Heal the world ♥

Hej ska bara uppdatera en snabbis här för jag måste nämligen plugga till ett geografi prov jag har imorgon!

Jag hoppas iallafall att ni alla mår bra :-)! Idag ska jag kolla på Jay Leno, för vackra Janet ska ju besöka honom idag, eller ja hon gjorde det för en vecka sedan men idag får man se det på tv här så det ska jag inte missa och så är det även The Jacksons: A Family Dynasty ♥!!!

Nae, nu ska jag gå och plugga! Ni får ha det så bra och så lovar jag att blogga imorgon och svara på era kommentarer!

Ha det fint så länge! Så hörs vi imorgon ;-)! 


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Ja, det önskar jag också. :(

2010-03-25 @ 19:21:53
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

hej, jag undrade bara om du kan adda mig på msn, elr om jag kan kanske få adda dig? Det verkar som om vi har många gemensamma intressen :)

2010-03-26 @ 16:12:22
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0