2 bad

Hej!

Jag hoppas att ni mår bra! Själv mår jag bra men jag fryser...eller ja, mina händer är jätte kalla! Iaf snart ska jag åka en snabbis till stan orkar egentligen inte men måste.

Igår så var fotot kul haha, jag tycker annars att det är riktigt segt där. Men igår så fick vi ett uppdrag, vi skulle kolla och fota en show (musikal)! Det var faktiskt jätte roligt, dessutom innan själva showen började så fick vi massa godis ♥ Nae, men det var verkligen jätte kul och jag ska säga till läraren att vi borde få fler sådana uppdrag! Eftersom det är underbart roligt! :-)

Idag var det lite trist att vakna eftersom jag inte såg solen eller den fina blåa himlen. Allt känns bara så grått och trist idag haha, desutom så har jag varit väldigt seg & trött.

Ja, idag ska jag nog baka chokladbollar hehe! : D

Kan ni tänka er att det redan är fredag imorgon?!

(Spanien 2009, bilden tagen av mig. Ps. Fy fan vad jag längtar tills 30:e mars!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0