Oh yes!

Så jäkla skönt! Idag gjorde jag mitt sista prov =)! Nu har jag bara engelska redovisning imorgon men det går nog bra och sedan är jag friiii!! och jag är helt ledig på måndag också *wiho* Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit för upptagen..egentligen ska jag inte vara på datorn nu heller borde egentligen läsa klart min bok eftersom jag ska redovisa om den imorgon haha. Well ibland får man gynna sig lite =)!

Så himla härligt att solen skiner, ååh jag hoppas att vi åker till Spanien den 10:e men på något sätt känns det som om vi kommer att åka senare blir alltid så när jag vill komma iväg haha!

Aja, får blogga senare elr imorgon


Kommentarer
Postat av: Stephanie

oh vad skönt att du är klar med allt! Jag har fortfarande lite saker kvar, men men!

Yeah, jag är också ledig på måndag! Varför är du det? :'D

2010-06-03 @ 17:33:55
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0