Oh- no-oh

Waddap..

Igår så var studenten väldigt rolig =)! Mycket trevligt höhö. Kom hem runt 1 igår så jag somnade direkt när jag kom hem hehe.

Idag var skolan bra gjorde inte mycket alls, skönt det är den sista veckan ingenting att göra! Imorgon så springer min kompis ut vid 3 så måste dit, vilket betyder att jag missar foto igen haha. Aldrig ska jag gå på en skit lektion som det! Dessutom så kanske jag ska ta spanska steg 5 i trean för där får jag ju garanterat mvg.

På torsdag har jag 3 studenter att gå på haha! Snacka om att jag måste planera...

Sedan på fredag - SKOLAVSLUTNING!!!! Fy, kan inte fatta det än alltså. Tiden har gått SÅ snabbt, men jag klagar absolut inte.

Jag skulle egentligen till stan med min bror, men jag tror inte att han orkar så :P! Det får bli imorgon or I'm screwed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0