Don't you mess with my heart...

Warrap!

Jag sitter här & lyssnar på Humanoid live CDn, fy fan vad den är bra! Jag älskar den <3! Igår så gick vi på bio och kollade på Toy Story 3 i 3D, så himla bra *__*! Får berätta om den senare.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vi kanske ska åka till alicante & checka läget. Då kan jag se ifall jag hittar en grön militär jacka som jag letat efter i typ hmm..1 år?! Fy vad tiden går snabbt hahaa. Men anyway, jag ska se ifall jag hittar någon, inte hittat någon jag älskat bara gillat så ja kanske bättre tur här : D!

Nu ska jag äta frukost -choklad donut & coke :D!


Bjuder på en bild på mig bara för att jag är en real G ;-)


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson [fanblogg]

SV: Jag har en Tjej som ska kanske Gästblogga Snart , Men det vore Jätte roligt om du ville Gästblogga kanske i slutet av Agusti ? :) Om du vill det kan du gärna kontakta bloggens Mail så kan vi prata mer där om hur länge och när isåfall, ([email protected]) :)

2010-07-28 @ 16:00:55
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/
Postat av: Mariam

Söt du är!

2010-07-28 @ 16:16:07
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0