You're my sun, you make me shine!

Tjo!

Känns absolut inte som om det är skola imorgon :o säkert bara för att jag var ledig idag & fick en massa gjort. Iaf så köpte jag skorna jag ville ha, gillar dem stark! : D & mamma köpte även några andra skor till mig helt spontant höhö. Visar bilder sedan när kameran är laddad haha (typ aldrig), och så piercade Valle sin läpp idag jag filmade med min iPod, haha jag & eggi dog typ. Thanks Eggi för att du följde med ♥

Efter det så gick jag till bowlinghallen för där var jeta, iman & dem. Vi gick runt lite i stan & sedan gick vi åt. Det var riktigt trevligt & jag saknar att umgås med dem. Så många minnen tillsammans!

Imorgon fixar vi förhoppningsvis dans-grejen! Så då meddelar jag er =)! hoppas verkligen att det blir av, vill börja & göra någonting på min fritid.

Nae, snart ska jag gå & plugga lite geografi samt läsa min bok jag måste läsa ut till onsdag *panik* haha, hoppas jag hinner!

Imorgon eller på lördag så ska mamma hjälpa mig & valle med att hänga upp världens finaste MJ tavla ♥ Huuhu, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0