Oh yess..

Så ja, för det första är det väldigt skönt att börja 1 på måndagarna! Iaf, idag efter skolan så ska jag gå till Jeta så att vi kan göra klart vårt naturarbete, hoppas vi blir klara eller iallafall halv-färdiga. Denna veckan ska jag tillägna till plugg, måste verkligen plugga på psykologin, läsa klart engelska boken samt skriva uppsatsen och så måste jag även jobba med matte-boken eftersom jag är efter, inte alls bra. Men men detta klarar jag nog av :-)


hihi, gammal bild. Tänka sig att man haft den tröjan i ca 2 år nu!! ;o snabbt tiden går!

Nae, nu måste jag fixa det sista inför skolan!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: haha ja eller hur?! Det går sakta men säkert

2010-01-18 @ 17:35:48
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0