tatuering

Buster & Sonny - åååh vill dit <3!

Hola!

Idag så vaknade jag tidigt eftersom jag skulle följa med Nevena till tatueraren. Jag ville verkligen inte vakna och så frös jag också haha. Men när jag väl hoppade på bussen och det var gratis så blev jag piggare hahaha. Iallafall hennes tatuering blev jätte fin!!! Åh jag vill med tatuera mig nu haha, men ah mitt lär kanske inte bli så billigt så måste nog spara cash money! Det får nog bli någon gång runt julen då man får pengar haha.

När jag kom hem så kollade jag på Ellen, hon är bäst ♥! Nu har jag suttit på datorn och snart ska jag se Tyra Show om det är något intressant. Efter det så ska jag, min lillasyster och hennes kompis till stan för att köpa böcker till skolan osv.

Jag är så himla trött...vill sova men ändå inte.

6.

Later peeps ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0