Nein!

Hallå!

Igår var det mys dag! Vi såg The Aviator (gammal jag vet, men hade ej sett den) med Leo D, den var riktigt bra! Alla borde se den, dock så är den väldigt lång (jag klagar ej, älskar långa filmer hehe) den var awesome!

Idag är det vår sista dag i Spanien, imorgon räknas ju inte. Så vi har fullt upp, vi grillade och åt nyss! Såå gott, snart ska jag, pappa & bror bada i poolen, sen ska vi åka till ett köpcenter, sedan hämta faster som kommer från Sverige & så kommer kusin och hennes pojkvän! Så vi ska umgås och ha kul, sedan typ vid ett på morgonen eller något så blir det dags att packa! Blä, vill inte hem men saknar mamma så det ska bli kul att träffa henne igen <3!

Aja, detta blir nog mitt sista inlägg här i Spanien! Så nästa gång vi hörs är jag i Sverige. (Jag ska nog publicera ett inlägg jag har här som utkast mot kvällen).

åh, jag önskar att jag bodde i Tyskland, Österrike eller Schweiz :(.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hej där! Jo en sån har jag. Nej, det kändes inte ens när jag tog den. Trodde det skulle göra ont eftersom det är ganska hårt på den delen av örat, men nej. :) Några dagar efteråt kan det dock kännas lite. Jag hade svårigheter med att sova på det örat. Men annars gick allt väldigt bra och smärtfritt!

2010-08-04 @ 23:49:22
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson [minnesblogg]

SV: Ska också Försöka köpa Skivan :)



Dock kommer det bli rätt Svårt eftersom jag inte har någon Skivaffär nära mig, haha. Men Måste försöka lösa det på något Sätt :)

2010-08-05 @ 23:07:20
URL: http://thekingofpop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0