Be the perfect one I need

Jag sitter här och lyssnar på gaaaamla låtar, så jävla sköna! The beat, rösterna ♥ Loooove it!!! Så jävla nice hehe, älskar att lyssna igenom gamla skivor man hittar, finns alltid sånna låtar man fortfarande kan texterna till. RnB & hip hop = ♥!!!

Och btw warrap med att Eminem är en "real rapper"? Visst är han det, men vad är det speciella med det? Jag menar det finns ju många rappare som är real. Och Eminem har väll ändå rappat om bitches, money hit & dit också. Han är ju inget undantag om man säger så, han är ju som flera andra rappare (som rappar om livet och hoes osv.) så jag ser inget speciellt med det haha. And believe me, I know my things ;-)! Obs, missförstå mig inte nu...jag säger inte att Eminem är dålig eller något för det är han inte, jag säger bara att han inte är den enda som är äkta så för mig är han inte så speciell hehe.

Aja idag ska jag iallafall städa rummet och fixa lite :-) Men det får bli lite senare, orkar inte nu haha. Just nu lyssnar jag på Madonna, fan vad hon var bra innan! Jag älskar hennes gamla låtar.

Laaaaater peeps ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0