Who´s bad?!

I´M BAD!

Sitter pa datorn som inte har de sista bokstaverna sa skriver lite konstigt haha, ni vet vall att det ar 1:a april idag? Well, jag som alskar att skoja var tvungen att skamta med nagon. Funderade lange pa vem som skulle bli offret, forst var det valle men sedan angrade jag mig och skulle lura pappa men..angrade mig och valde att lura min storasyster istallet, fick dock hjalp av min pappa haha.

Iaf jag ringde henne nyss bade hem och pa hennes mobil, hon svarar och sa sager jag att jag och valle ar hemma sjalva och hon fragar varfor och sa sager jag for att pappa ar pa sjukhuset och massor haha, jag ar sa bra pa att luras! Jag borjade till och med "grata" och ni kan bara tanka er hur orolig och panik min syster fick! Jag var elak haha, lat henne tro pa det ratt lange sedan sa jag april april haha, hon blev sa chockad men glad anda! Iallafall det var riktigt skoj! :-)

Woho, imorgon kommer min kusin pa besok =)! PS. lurade dig ocksa Stephie ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0