Jag är så nervös!

Omg, jag är så nervös! Kan inte ens beskriva med ord hur nervös jag är!!! Jag vill typ dö. Haha, kan inte förstå att jag ska se TH live igen, känns som om det är första gången! Underbart. Fan, måste packa klart och sånt...har inte gjort det än, svårt att veta vad man ska ta med sig, glömmer jag något?! Mina biljetter, kamerorna, pengarna, telefonen och mycket mer...är inte ens inpackade än haha! Fan, måste rappa på lite...

Jag & Valle satt ute i solen innan och bara snackade och vi dog. Omg, så jävla nervös och så stressad! AAaah. Försökte få mobil-bloggandet att funka men det funkar inte :/ Jag kommer dock att uppdatera min twitter (jag ska försöka iaf är inte säkert att jag kan haha). Åker om några timmar bara TAGGAR!

Åååh, jag vill aldrig att detta ska vara över men ska inte bli deprimerad nu eller något. Det kommer igen, och jag ska njuta av varje fin sekund och bara leva och njuta. Jag längtar sååååå mycket! Det ska bli så roligt : D!!!!!!

Ae, nu måste jag fixa mina saker haha, men vi hörs senare jag ska försöka slänga in ett inlägg innan jag ger mig iväg!

: D Om jag bara kunde beskriva hur lycklig jag känner mig just nu...

Kommentarer
Postat av: don the angie

OMGOMGOGOGMGOMG!!!!!!!!! NI FÅR HA DET SÅ BRA!!!!! ITS GOING TO BE AWEEESOMEEEE!! <3<3

2010-04-04 @ 23:08:44
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0