Hard Rock Café in Madrid!

För er som inte vet så är det en restaurang som finns i massa länder och städer. Iallafall jag har alltid velat åka dit för de hade haft en Michael Jackson staty utanför restaurangen i Madrid (tyvärr fanns den inte kvar där men ändå).

Iaf, vi tog bara några drinkar orkade inte äta något. Men gud, valde världens godaste som hette Mango Tango den var såååå god!!! Det som är bra är att man får jäkligt stora glas, så man blir typ mätt av det haha. Men jag ska säga er, Mango Tango var gudomligt god.

Efter att ha suttit, snackat och lyssnat på grym musik så gick vi runt och kollade på de olika kläderna, gittarerna, skorna och allt möjligt från kändisar. Det bästa jag tyckte var självklart Slash's gitarr och Michael's skor!!!! Det var så himla coolt!!! De hade andra Michael saker, massa bilder, skivor och en hel ram med inbjudning till AMA, kuvertet där det står att Michael vann awarden m.m. (tyvärr blev dem bilderna rätt så suddiga, men kan ändå ladda upp dem någon annan dag kanske). Det var riktigt häftigt, och det kändes mäktigt!

Jag tog bilder, men det var många bilder som blev sjukt dåliga hahaa...men om vi åker tillbaka till Madrid i sommar så lovar jag att ta bättre bilder ;-)! Här kommer några iallafall:

Slash's gitarr!


Michael's skor ♥!!



Tom Hamilton's bas (Aerosmith's bassist!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0