Dvd shoot today!

Nae, jag får inte bli deppad nu. Jag måste tänka positivt, hur bra dessa konserter var och vad jag fick hem ♥! Måste ju vara glad! Tokio Hotel spelar in sin DVD idag & Stephie är där (yo, hoppas du viftar extra med flaggan åt mig!), hon är nog redan inne i arenan woho!

Jag ska se TH live igen, jag bryr mig inte om jag blir tvungen att sitta längst bak i arenan...jag vill bara uppleva allt igen ♥.

Jag har varit så lycklig dessa dagar, och det var fan länge sedan jag kände mig så glad & lycklig. Jag hoppas bara med hela min själ & hjärta att jag får se dem snart igen och att det blir massa nya äventyr.

Tokio Hotel will always be a part of me.
♥ 041107270608280608050410060410 ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

jag minns typ ingenting... .__. förutom de låtarna jag filmade och Zoom into me.

2010-04-14 @ 20:50:11
URL: http://phantomriider.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åh ♥

Förstår precis hur du känner!

2010-04-15 @ 01:01:09
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0