Darkside of the sun ♥

Okej, aker hem imorgon. Jag vill absolut inte.

Idag har jag inte gjort sa mycket...njutit av varje sekund bara. Ah, jag vill inte aka ifran min pappa :(! Well, idag maste jag packa och grejer, orkar verkligen inte. Men men ska hoppas pa att dagarna flyger fram & att sommarlovet snart ar har. Jag menar, jag vantade pa TH i over 5 manader och titta, det ar redan over! Det ar exakt 2 manader kvar till sommarlovet, det kommer att ga snabbt!

Nar jag kommer hem imorgon ska jag forsoka skriva min review, sedan maste jag nog plugga en massa. I helgen ska jag iallafall forsoka fixa mitt rum lite med mina nya grejer hoho spannande!

C yah, gotta go ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0