Inte normalt!

Skit alltså, vet inte vad det är med mig? Jag har varit så överdrivet trött de senaste dagarna och jag har ingen aning om varför..jag menar denna veckan har inte ens varit jobbig. Vi har bara haft en enda läxa? Weird, weird.

Iaf idag så orkade vi inte med fotot så vi fick låna hem en kamera och så ska vi ta bilder hemma ist, men jag har är såå trött att jag inte orkar haha. Oj juste idag så kom min tyska lärare fram till mig och ville prata -.-' Så jag var tvungen och snacka om honom och förklara varför jag bytt osv..jätte roligt! NOT. Dessutom så satt han där och försökte övertala mig, det hela slutade med att han gav mig tre böcker som jag ska titta igenom och sedan så ska jag bestämma mig helt, dock är jag redan bestämd att jag inte tänker byta tillbaka. Och så hade syv "glömt" bort att skriva in att jag bytt språk på databasen, GREAT! Nu har jag massa onödig frånvaro. Stör mig på folk som inte kan ta eget ansvar när det är deras jobb!!

Åh jobbigt, jobbigt! Aja om en stund så ska jag gå och baka en kladdkaka eller något, plugga & kolla på Scrubs.

I'm out !


Mmmm gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0