Ny header!

Hey!

Hoppas att allt är bra med er. Med mig funkar det. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde egentligen plugga men har ingen motivation men det kommer imorgon :)! I have to stay positive. Fick lust att rita lite och plockade fram allt och ritade i knappt 1 minut innan jag stoppade. Kände ingen motivation alls och dessutom har jag ont i handen. Typiskt! Vet inte ens vad jag ska skriva här...haha fail.

Jag gjorde iallafall den nya headern som ni ser (Om den vill komma upp vill säga). Den är inte så fin men gjorde den sjukt snabbt, kände bara att jag var tvungen att ändra efter att ha haft samma Bill header ett bra tag. Lär kanske ändra den snart igen när jag har tid och lust! Tills vidare får denna duga.

Aja, ska göra något vettigt nu! Vi hörs nog imorgon igen.

Peace & Love folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0