Dead tired

Aj aj aj min hals! Sprang nyss ihjäl mig till busshållsplatsen för insåg att jag hade lillasyrrans busskort och jag hann ge den till henne! Känner mig som en super hjälte nu yeahyeah. Förlåt för att bloggen legat åt sidan men har hänt en del nya grejer! Både jag & lillan har fyllt år och så har jag börjat skolan igen :)! 

Kan berätta mer om det när jag kommer hem. Måste snart gå och ta bussen. Har skola till 3 eller 5 jag får se! Men jag längtar faktiskt. Idag var min hjärna sjukt jobbig, somnade någon gång vid 1 vaknade ca. 4 och var hur pigg som helst! Tvingade mig själv att sova vidare och vet ni hur dags jag lyckades somna? Jo, halv 8 och jag ska upp vid 8! Haha när jag vaknade var jag dead tired, orkade inte gå upp men tvingade mig själv. Nu efter springandet känner jag mig pigg igen vilket är bra! 

Nepp, nu måste jag fixa det sista och sedan dra mig till skolan! Vi hörs senare :)

Peace & Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0