walking on cloudsssssss

Hej sockertoppar!

Sorry för dåligt bloggande haha. Har vandrat på moln :D! Kan fortfarande inte förstå allt som hände i onsdags. Kan inte ens förstå att jag fått se dem LIVE. Det har varit en dröm jag haft sedan liten och äntligen, äntligen hände det! Jag ska försöka skriva kort om allt senare eller en annan dag :). 

Fick nyss reda på att my little champ kämpar på och snart är det inte mycket kvar! Snart är han hemma where he belongs <3! Snart kommer även mamma hem. Allt går så bra nu och jag hoppas verkligen att det fortsätter. 

Jag vet att jag sagt att jag ska ändra min design och det vill jag verkligen. Måste dock skaffa photoshop först så att jag kan fixa en nice header osv. Hoppas på att jag kan fixa det till nästa vecka iallafall, har några idéer ;)!

Peace & Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0