RHCP <3

Måste säga att jag inte mått så bra den senaste tiden vilket ni kanske också har märkt. Det har hänt väldigt mycket på kort tid så att gå på Red Hot Chili Peppers, göra något kul behövdes verkligen! Jag är så otroligt lycklig och glad just nu att det är sjukt. Bara jag tänker på allt som hände kan jag inte sluta le & känna glädjen. Jag är så tacksam över allt. Utan min bror hade vi aldrig kunnat se dem eller fått uppleva det vi fick uppleva. Det var det bästa! Aah, jag kommer att berätta mer imorgon är så sliten och det är sent nu så ska sova. 

JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU!!!!!kan inte förstå att det hände!!!!! Vill känna mig såhär hela tiden men när jag är nere ska jag tänka på detta <3!!!!!!

CHAD. FLEA. JOSH. ANTHONY.

Kommentarer
Postat av: eggi don the master

sv: thank you, thank you!!! :D:D:D längtar tills du berättar allt!!! jag har smsat både dig och valle om ni har fått dem? <3

2011-10-14 @ 18:43:20
URL: http://eggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0