Grattis till världens bästa trummis! Chad Smith, 50 <3!

Happy birthday to the best drummer in the world! CHAD SMITH! Han är den bästa, så otroligt rolig också. Jag träffade Chad i Stockholm, tog bilder, fick autografer OCH pratade med honom!!! Världens snällaste alltså. Han var så överdrivet snäll och rolig :'D!!! Glömmer det aldrig!!! Jag kan inte förstå att han skrattade åt mig, det var typ mitt lyckligaste ögonblick hahaha, nej men alltså jag fick honom att skratta, HUR GRYMT ÄR INTE DET?!!! :D:D:D:D:D<3<3<3 Love him so much! Vill träffa honom igen haha. Nej, men den dagen var så magiskt overklig...kommer alltid vara min storebror tacksam! Flera av mina drömmar gick i uppfyllelse. Är lycklig bara jag tänker på allt! Tack tack tack Chad <3

Hoppas att han får en grym dag!!! Wanna see the RHCP live again!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0