Breaking Bad

I somras började min bror att kolla på denna serie & han rekommenderade den till mig. Kollade inte på den eftersom jag höll på att se andra serier som jag ville kolla klart på först men när min syster & hennes pojkvän kom hit så kollade vi på den. Jag & P fastnade direkt!!! Så sjuuuukt bra. Kollade på alla avsnitt hur snabbt som helst för ser man en kan man inte sluta kolla för det är spännande hela tiden. Detta är absolut en av mina favorit serier of all time. Handlingen är sjukt bra och skådespelarna är hur grymma som helst! Breaking Bad delar 1:a plats med Dexter och ni som känner mig vet vilket stort Dexter-fan jag är, så tänk hur grym Breaking Bad måste vara! 

Breaking Bad visas bara under sommaren så förra veckan visades sista avsnittet för säsong 4. 13 avsnitt och överdrivet bra. Längtar redan till nästa år då de visar säsong 5. Det kommer att bli SJUKT. Sista avsnittet...jag var så chockad, kan fortfarande inte fatta det som hände. 

Vill ni se en bra serie med bra handling och bra skådespel så är BREAKING BAD perfekt!!! Aaron Paul & Bryan Cranston och resten gör ett kanon jobb, så bra bra bra. 

Ni kan läsa mer om den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0