F. C <3 we love you!!!

Det har gått över 2 månader sedan du lämnade vår planet. Sitter just nu och kollar på begravningen. It breaks my heart :'( </3!!! Han har alltid varit en av mina favorit programledare (tillsammans med Ellen D.) och är van att han alltid ska finnas i tvrutan med sina skämt. Han är en otrolig inspiration för mig. Han var alltid så otrolig snäll och hjälpte andra människor och djur. Han hade ett fantastiskt liv och sista intervjun han gjorde (samma dag då han dog) sa han att han var lycklig och kände att han hade allt i livet. Det gjorde mig så glad och gjorde det lite lättare. Men det känns som om man kände honom eftersom han funnits i mitt hem varje dag genom TVn. Tufft och jobbigt att vi mist 21 fantastiska människor som reste för att hjälpa människor som har det svårt. Han är en hjälte tillsammans med de andra 20.

! Q.E.P.D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0