1:a advent

Hey!

Sorry för att jag inte bloggat dessa dagar men har umgåtts med min käre bror varje sekund! Han kom sent i fredags och då umgicks vi massor och spelade wii. Sedan låg vi och pratade till typ 7 på morgonen haha, det var underbart :). Men ni kan ju bara föreställa er hur trötta vi var dagen efter...I lördags käkade vi godsaker och kollade på Indiana Jones 2 sedan kollade vi på massa roliga klipp och igår direkt när vi vaknade åkte vi för att handla. Jag köpte mig en julstjärna (lampa)! Suuuuper mysig. 

Jag saknar honom redan men längtar tills han får jullov så att han kan vara här länge :D! Pysslade även med min lillasyster idag haha, fick verkligen en härlig julkänsla. Love it so much. Första advent, uhuhuh snart får man börja äta ur julkalendern! Apropå det så letade jag efter en toy story julkalender men hittade aldrig så fick nöja mig med en klassiker hoho...

Aja, skall sova nu är ovanligt trött!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0