1 månad kvar

Hej!

YEAH!!! En månad kvar till årets magiska dag -julafton! Jag längtar så mycket!!! Speciellt efter mammas gudomliga mat, kalle anka och umgås med världens bästa och roligaste syskon! Är det inte fett skumt att det inte snöat än? Att det fortfarande är + grader? Hoppas verkligen att det börjar snöa snart, vill åka pulka och bygga snögubbar!!! 

Älskar att känna kylan och få ont i ansiktet för det är så kallt samtidigt som solens strålar reflekteras i den vackra snön. Magical, magical I tell ya!! 

Well, nu ska jag börja på nästa säsong av en ny serie jag börjat se! Så sjukt bra, love it. Berättar om den när jag sett klart alla avsnitt och säsonger :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0