We are the world

Warrap homiez.

Svenskan har jag börjat med men är inte alls säker om jag ska prata om det. Jag får se helt enkelt. Samhällen måste jag fixa men kom nyss på att jag inte kan skriva något på vår blogg haha. Hur skall jag göre? Nice. Allt går som planerat. Spanskan, vill jag inte ens tänka på. Varför var hon så elak och ber mig att prata om en författare i fem minuter? Kunde jag inte få välja ett ämne själv, typ snacka om Mike! Då hade det ju varit as lätt men nu ska jag prata om någon jag inte ens vet något om egentligen. Eller jag vet! Kan ju snacka om Pablo Neruda kanske, yeahyeah. Får se. Hoppas att det går bra iallafall. Nu skall jag sluta prata om skolan.

I fredags så hade vi ju chillkväll! Det var riktigt kul faktiskt :D! Aoh aoh, ni ska bara se Sandras BMW alltså. Cruisaa i den hell yeah.

Nä fan, nu ska jag gå chilla till MJ ♥


Kommentarer
Postat av: eggi dondon croft UTZ

hahah så gooo!!! blev så glad när jag såg dig på bussen :D jag mår bättre nu som tur, vi måste vara sen när alla har tid!!! jaa visst vad vill du fråga? :D:D <3<3 har velat kommentera din blogg innan men bloggen ville ej ta emot mina kämmentarer :(

2011-05-22 @ 17:58:12
Postat av: eggi

thaaaaaaank you boo! :D

2011-05-22 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0