tre bokstäver yao!

Åh Gud!

Denna dag är legendarisk, och så jäkla bra. Well jag gjorde mitt sista prov idag! SISTA. Sjuuuukt. Det sjukaste är nog att jag kommer att sakna att känna ångest varje natt haha men det ska bli skönt att äntligen få sova ut :-D! Provet gick inte så bra, det var svårt som fan, precis som alla andra naturprov! Jag fick iallafall reda på en super bra nyhet, jag får mvg i spanska steg 5! Blev så otroligt glad :D! YAAY. Good day, hell yes.

Efter provet hade vi gympa och det måste nog ha varit ett av de roligaste :)! Först kollade vi på rytmiken och jag DÖR. Hahaha fy fan vad fult! Det var dock jäkligt härligt att skratta sönder med hela klassen. Jag tror nog att vi alla fick magmuskler, haha säger bara: LENebajs, så rolig! Efter det så körde vi roliga lekar typ som hökens vingar kom och sedan dansade vi o när musiken pausades så skulle man stå still och om man rörde på sig åkte man ut! Jag kom trea iallafall ;D. Sjukt kul var det iallafall!

Jag har softat med chips, dipp och cola! Känner mig sjukt mätt och trött, men imorgon blir det LISEBERG. Och vi ska ha det så kul, hoppas att det regnar med =D

PEAaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0