Riri

Snällaaa, orkar verkligen inte mer. ORKAR INTE. Vill bara kunna sova en natt utan att få ångest. En natt. Aja, spanska imorgon och jag kommer faila. Hoppas iallafall att hörövningen går som jag vill för min redovisning kommer att gå SKIT. Fy fan. Skit. Denna gång kan jag faktiskt inte skylla på att jag gör allt i sista sekund, grejen är att jag inte haft något val eftersom jag haft en miljon andra grejer jag vart tvungen o göra. GAH. Äga dig alltså, det vill jag göra.

Åh, pallar inte. Nu drar jag fan o lägger mig. Får väll hoppas att ett mirakel händer imorgon och att jag klarar mig. Det suger dock.

Ne, nu drar jag.

Be with me

PEACE


Imorgon blir det nog inget bloggande, får se isf. Måste hardcore plugga imon, det gäller typ liv eller död. For realz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0